Huang Ti

AKUPUNKTURA I TRADYCYJNA MEDYCYNA CHIŃSKA

   wersja do druku 
Strona glówna » Ważne informacje ogólne o chińskiej medycynie » Praktyczne rady zdrowotne » Praktyczne rady zdrowotne dla osób zdyscyplinowanych » Cwiczenia dla zdrowia - wersja dla osób zdyscyplinowanych 
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o zajęciach i szkoleniach, podaj swój email:

Ile to jest?
Sześćdziesiąt pięć dodać dwadzieścia cztery
W PAŹDZIERNIKU 2017 ZACZYNAMY: prof. dr Sun PeilinTradycyjna Medycyna Chińska Warszawska Szkoła Akupunktury Klasycznej Medycyny Chińskiej, kurs trzyletni Warszawa X 2017 - VI 2020 r. Prowadzą: prof. dr  Sun Peilin, prof. dr. Wang Weixiang, prof. dr  Wang Tianjun. , więcej…

Cwiczenia dla zdrowia - wersja dla osób zdyscyplinowanych

Ruch jest konieczny dla pobudzenia krążenia energii w   ciele. Ruch, to życie, bezruch, to śmierć.

- uprawiamy ćwiczenia zdrowotne, najlepiej Chi Kung i  Tai Chi.

 - uprawiamy ćwiczenia fizyczne, ale zdecydowanie unikamy sportu wyczynowego

 - należy ćwiczyć co najmniej dwie godziny dziennie

- po wypróbowaniu różnych wschodnich systemów ćwiczeń szczególnie polecam system Tai Chi Kung (w dialekcie kantońskim Tai Ki Kung), który jest pierwotnym połączeniem ćwiczeń Chi Kung i   Tai Chi, utworzonym przed 800 laty przez twórcę Tai Chi, taoistycznego mistrza Chang San Fenga. Opis tych ćwiczeń można znależć na stronie www.TaiChiKung.pl.



Akupunktura, ziołolecznictwo, dietetyka, masaż stóp On Zon Su. Szkoła Tradycyjnej Medycyny Chińskiej - Cwiczenia dla zdrowia - wersja dla osób zdyscyplinowanych dot.gif